رویدادها آرشیو خبر ها
مانعی بزرگ پیش روی یوونتوس و پائولو دیبالا

مانعی بزرگ پیش روی یوونتوس و پائولو دیبالا

 

یک موضوع دور از انتظار و دیده نشده در مورد پائولو دیبالا می‌تواند مانع از پیوستن این بازیکن آرژانتینی به منچستر یونایتد شود.

 

Corriere dello Sport با اشاره به مانعی به نام «حق تصویر» از احتمال مشکل‌ساز شدن این قانون در راه معاوضه دیبالا با لوکاکو خبر داده و نوشته است:

 

از آنجا که حق تصویر پائولو دیبالا در بازه زمانی 2016 تا 2017 به طور کامل در انحصار شرکت Star Image (در کشور مالت) بوده است، انتقال این بازیکن آرژانتینی به منچستر یونایتد با مشکل مواجهه می‌شود؛ چراکه تمام تصاویر منتشر شده این شرکت از دیبالا با برند و لباس یوونتوس بوده و انتقال او به منچستر، محصولات این شرکت را غیرقابل فروش کرده و باعث خسارت مالی به آنها می شود. 
Star Image اعلام کرده در صورت قطعی شدن این قرارداد، دیبالا یا یوونتوس باید مبلغ 40 میلیون یورو به عنوان غرامت به این شرکت پرداخت کند؛ چرا که یوونتوس مالک تمام حقوق مربوط به دیبالا از جمله تصویر او نیست.

 

گفتنی است پس از ورود دیبالا به تورین در ساعات صبحگاهی امروز و عدم مراجعه به J Medical و Continassa، مهاجم 25 ساله یوونتوس نخستین روز حضورش در این شهر را با استراحت در خانه‌اش سپری کرد تا همچنان هواداران با نگرانی در انتظار دیدار او با مائوریتسیو ساری باشند.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: